Som jag lovade!

Jaaa idag vaknade vi av en smärre schock! Klockan var 09.00 och Elias var inte vaken? dock vaknade han till eller iaf gjorde ljud ifrån sig strax därpå..
Det hela resulterade lite i att vi fick stressa lite på morgonen, käka min fil, ut med Enja sen iväg till Lerberget och mäta lite fönster o.s.v. sen efter vi gjort de körde jag runder lite och visade Rebecka delar av Kullabygden, mysigt!

Sen har dagen bara flytit på i övrigt, Rebecka har städat och jag tittat på tv samt lekt med min son..

Imorgon skall jag ta o ringa Helsingborgshem och meddela att vi har för avsikt att lämna deras lägenhet, samt fråga om vi får tillbaka något av dom 7000kr vi betalade extra när vi flyttade in i form av "Övertag" Special spis, skjutdörrar till gardroberna mm. ska bli väldigt intressant o höra, jag hoppas iaf en 5000kr hade absolut inte suttit fel just nu..

Sen runt 12.00 tiden ska jag köra ner till Malmö och gå på möta där med konkursförvaltaren samt snacka med mina kollegor o.s.v. Trist detta som skett, men jag har god tro på framtiden, Jag har ju C/CE kort och är duktig på o köra och jag kör inte sönder en massa, visst fan borde jag få jobb som chaufför om jag nu inte får de andra jag sökt?

Sen vad som mer händer under dagen imorgon, de får vi allt ta o se imorgon =) Jag försöker återkomma frammåt kvällskvisten iaf ... Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0