Tre dagar sedan jag uppdatera! kanske dags?

Jahaja då har de nu gått 3 dygn in på 2012.

Började ju sådär får ja nog säga men har snabbt övergått till o bli bättre iaf! Det jag som mest kan säga om dessa dagarna är de att de har sugit att inte kunna sätta i sig någon fast föda!
Känns emellanåt som om man bara vill hoppa av tåget man hoppat på, men samtidigt vet ja att jag måste slutföra de ja nu påbörjat.

Men för att ge några positiva tankar om de hela var juh att jag ringde kliniken idag och berättade om min dagsvikt som fn. är 151.7kg sen efter de tog ja en promenad på 2h kändes mkt fint! :) I morgon är det jobb igen efter att ha haft lång ledigt över nyår, Ska bli skönt mycket lättare de här med pulverdiet när man inte är hemma då har man ju de inte omkring sig hela tiden... Jag springer i kylskåpet var varannan minut jobbigt men jag tar iaf inget därifrån...

I morgon då, ja de blir upp rätt tidigt då jag ska ut med hunden på långpromenad, sen efter de vid 13-tiden ska jag, sambon och elias iväg o titta på ett radhus ute i lerberget, håller tummarna att det är så fint som jag hoppas på att det är.. Nytt o frächt borde de iaf vara då de byggdes för fyra år sedan....

Nej nu ska jag ta o spela mitt nya addictive spel "Orcs must die" hehe Skriver mer i dagarna! Ha de nu för jävla bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0