Bra dag, tror jag?

Jaha nu har de gått två dagar sedan jag uppdaterade, fan va dålig ja e på o komma ihåg att jag ska ta o göra de med.. Igår hände inte allt för mkt, var nere på mötet i malmö med konkursförvaltaren, kul o träffa kollegorna synd bara att de var under dessa omständigheterna.
En sak som är väldigt intressant de e att jag har varit där i 1år och 5 månader och där var säkert 30 pers jag aldrig sett tidigare.. Märkligt!

Men idag då.. Ja idag gick ja upp kl 07.15 för att göra mig klar inför arbetsintervjun, käkade min obligatoriska filmjölk sen klädde jag mig o.s.v. körde hemifrån kl. 08.15 var på plats 08.50 träffade Annika som hon heter satt där i ca: 30 min, Kändes väldigt bra när jag lämnade stället, enda jag var lite osäker på var mitt löneanspråk, Kan vi klara oss på så lite? hade jag fått mer? Jag begärde innan skatt vad jag hade på förra jobbet efter skatt.. Jag vet de låter korkat, men det är ett helt annat jobb. Jag kommer hem varje kväll äter middag hemma med familjen kan träna regelbundet. o.s.v.

Men iaf när ja kom hem slog det mig att jag glömde ställa två rätt viktiga frågor i sammanhanget..
1: När är det tänkt att tjänsten skall tillsättas?
2: När får jag besked om jag är den som skall sitta på positionen?

Så jag kastade iväg ett mail till Annika där jag ställde dessa frågor, det gick några timmar sen hörde hon av sig på mail, tjänsten kan tillsättas närsom, o besked får jag snarast. Sen skrev hon att VD'n på företaget ville träffa mig.. <--- Det måste ju vara bra? Jag håller tummarna iaf, nu väntar jag bara tid o datum för detta!

Viknedgången!
Går riktigt bra, fortfarande inga komplikationer och jag står just nu på 142.4kg (kollade igår (måndag)) Ska man klaga på något är det fan dessa jävla soppor! Jag är sååå trött på dom, dock hittade jag en som var godast sofar, Kelda Thai soppa.. Den kan jag faktiskt rekommendera...

Nej nu blir det till att krypa ner hos Rebecka hon tittar just nu på Bam's unholy union=)
Peace out

Kommentarer
Postat av: En förväntansfull

Hej! Ska du inte uppdatera snart?

2012-02-04 @ 16:33:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0